U bent hier

Crisistelefonie

Algemene indruk: 
0
Nog geen stemmen
Doel: 

Snel en adequaat informatie kunnen verstrekken en voorkomen dat telefoongesprekken uitmonden in te uitgebreide sociale contacten of vormen van hulpverlening.  Het leren geven van een boodschap en het vervolgens succesvol en zo klantvriendelijk mogelijk afkappen van het telefoongesprek.

Beschrijving product: 

Tijdens een crisissituatie kan het nodig zijn dat informatie aan het publiek gegeven wordt over gezondheids/medische aspecten. Deze informatie moet strak en duidelijk gegeven worden. Deze vorm van telefoonbehandeling wijkt nadrukkelijk af van het werk van een telefoniste. De deelnemers leren hoe om te gaan met deze telefoongesprekken. Training met simulaties, acteurs en videoreplay.

Contactpersoon: 
Type: 
Trainen
Doelgroep (sector): 
GHOR
GGD

Beoordelingen

Schrijf een beoordeling

Bij het indienen van dit fomulier gaat u akkoord met het privacybeleid van Mollom.